08.08.2010

Hello World!

Er jo altfor busy jeg. Rekker jo aldri å oppdatere. Her går alt i 100, but I'm lovin every minute of it! :D 
Siden sist så har jeg funnet meg nytt sted å bo! :D Flytter på torsdag, til en super leilighet i Albert Street, som da ligger midt i sentrum, rett ved Gardens Point, som er det ene campuset til QUT. Den fine blå streken er så langt jeg må gå til gratisbussen for å komme meg til mitt campus :D Fantastico! Jeg skal bo med et par og en svensk og en australsk jente, så det tror jeg blir bra :) Beliggenheten er helt super, med kort avstand til South Bank og West End, som har koselige caféer, kino og restauranter. Handlegaten i sentrum ligger 3 kvartaler unna, og man kan alltid gå hjem fra byen. Ypperlig! 

De siste ukene har det vært sosiale happenings stort sett hver dag, det er skøy! Vi hadde en morsom pub crawl forrige uke. 5 barer på en kveld, med leker og masse nye mennesker. Veldig gøy, men la en demper på stemningen at jeg måtte opp kl 6.30 fredag for skole kl 8. Vaaar sååå trøøøøtt.. Det hjelper heller ikke at det alltid skjer noe morsomt på torsdager, og jeg alltid må tidlig opp. Bah.. Jaja, man overlever det meste ;) 

Har også fått med meg en ekte australsk fotballkamp. AFL, Brisbane Lions mot Melbourne Demons. Veldig mange regler som var vanskelig å forstå. Så da ble det testing av øltyper og heia den som vinner ;) 

Ellers har det vært mandags-øl, kosekveld, ANSA-quiz og kino :) Så Step Up 3D på fredag, og selv om historien er i tynneste laget så var det fantastisk dansing, iiiih! Så jeg har funnet ut at jeg vil bruke gave-mastercardet mitt (flotteste bursdagsgave fra Cathrine og Heidi) på dansetimer her nede :D weehoo

Har også vært flittig bruker av treningsenteret her nede, med trening 5-6 dager i uken :) Deilig med litt ekstra energi ;)

Til uken blir det Ekka Races, med hesteløp, finstas og høy champagneføring. Det blir stas :)

Nå skal det soves, 

Over og ut

4 kommentarer:

  1. Jeg må få adressa di, Migiam! Suss :*

    SvarSlett
  2. Wee!

    Ny adgesse eg som følgeg:
    20/30 Albert Street Brisbane,
    QLD 4000,
    Australia

    :D

    SvarSlett
  3. Hvis du trener 5-6 ganger hver uke resten av semesteret maa jeg faa igang treningen min asap, ellers saa vil jeg hverken se din brune hud eller flotte kropp naar du kommer tilbake <3 aaaa, jeg er saa fantastisk paa kommentarene mine naa altsaa, til og med leser det nyeste innelegget foerst og krapper meg nedover, hihiih

    SvarSlett
  4. Ahahaha, neeeh.. Har du sett hva man spiser her nede eller.. Hvis jeg klarer å opprettholde treningen, og er heldig, så kommer jeg vel tilbake som litt større enn da jeg dro.. Er jo fett og sukkerland delux.. iiih..

    Ja, jeg har jo klart å ikke se at du har kommentert jeg da, og jeg som er så glad i kommentarer! krise!

    Jaja, bedre sent enn aldri <3

    SvarSlett