14.08.2010

ma room

Her kommer noen bilder av mitt nye rom! 
Jeg har eksamen på tirsdag, så jeg har selvfølgelig brukt dagen på alt annet enn å lese. Så veggene er herved blitt dekorert med kjente og kjære, det er kos :)
Seng MED dyne!

Skrivebord aka klesskap :P
Skoleflink med utsikt
Utsikt fra min vidusvegg
mer utsikt
Eksamenstid er flott

Jeg fikk heldigvis handlet meg dyne i går. Natt til fredag var visst den kaldeste på lenge, flaks! Og ja, rommet mitt er bygget om fra en gammel veranda :P Så isoleringen er toppers! Ellers så syns jeg mursteinsveggene gir et artig preg :) også er jo hele ytterveggen min av glass, det er kult. Bare den ikke knuser.. :P En annen artig ting er at lysbryteren er utenfor døren, men det går vel snart automatikk i det og, får vi da håpe. Har stått x-antall ganger i mørket og lurt på hvor i all verden den bryteren har gjort av seg :P 
 
I morgen er det nok en pine-seg-selv-med-pensum-input-og-sitte-inne-når-solen-skinner-dag, men da er det enda godt det finnes ting som youtube ;) Denne rakkern er min nye favoritt! Om noen vet hvor man får tak i en så er det bare å si ifra :D 

Enjoy! 

2 kommentarer:

  1. Typisk norsk aa ville vaere ute naar det er sol! I know!!! Liker utsikten, har sett lignende foer ;) Haaper du koser deg kjaere, og kanskje jeg kan ringe kjapt en dag? <3 Send meg en meld paa facebook om hva som passer!

    SvarSlett
  2. Jaaa! :D Det hadde vært superkos! :D
    <3

    SvarSlett