10.08.2010

Øs Pøs: Australia drukner!

Guuuri som det regner!
Er faktisk helt voldsomme mengder som kommer ned fra himmern.. 

Og jeg som hadde planer og greier.. Skulle egentlig til Cecilie og ha sleepover før champagnefrukost og races i morgo. Men plutselig har alt tørt blitt vått, og veiene er blitt til elver.. såååeh, da tar man heller turen i morgentidlig ;) Har prøvd å finne finfin kjole og mette-marit-duske-fjær-kalott, men uten hell.. Er visst ikke så lett å finne ting du vet du aldri kommer til å bruke igjen :P haha. Da jeg var på vei hjem fra byen istad regnet det så mye at alt vannet gitt tvers igjennom paraplyen. Praktisk.. 
Så da jeg endelig kom meg hjem var jeg kliiiissvåt, og det fristet ikke helt å gå ut igjen.. Det er visst meldt regn i morgen og. Det kan bli artig, med sidelengs regn, korte kjoler, stilettheler og vått gress.. Håper på noen gode snapshots!

I går gikk det rykter om Datarock-konsert i Brissy. Etter lang leting, og ingen svar fant vi ut at de spilte live.. på radioen! WOW! nedtur.. 

Nå skal jeg skru opp volumet enda litt mer på data'n (regnet bråker verre) og få med meg en episode Family Guy :D

2 kommentarer:

  1. Naar det renger saa mye maa du bare danse i regnet isteden ;) Da gjelder barbent/flip flops og shorts og tskjorte...men hvor varmt er det egentlig hos deg naa?

    SvarSlett
  2. Her er det ikke så varmt nei..
    Om man er heldig er det 25 grader på dagen. Men er nede i 10 grader når solen går ned.. iiiih, gleder meg til sommeren ;)

    SvarSlett