18.08.2010

Onsdag = studiedag aka FRIIIII :D

Idag ble jeg vekket av en koselig telefon fra Stine den Fine. Vi har planlagt sammenkomst, så jeg stikker til Ballina på fredag og blir der i helgen. Det blir kooos :)

Ellers har dagen gått ut på joggebukse/dansebukse-leting. Jeg fant en finfin herrepysjbukse (tynn grå joggebukse, ikke rutete flanell for de som lurte..) på Target. Den var egentlig i et sett til 35 $, men jeg kunne få én del for 5 $, det er det jeg kaller et kupp! Så da er jeg all set for hiphop-klasse i kveld :D Det blir gøy! 
Hver onsdag så er det Farmers Market i by'n, og da må man jo ta turen for å få med seg tilbud på frukt og grønt. Så nå er kjøleskapet fylt opp til randen ;) Mmmmm, I'm so clevah

Ellers så har min søte mamma vært uheldig å fått flere brudd i venstre arm :( Sender gode tanker og håper du blir fort frisk! <3

2 kommentarer:

  1. Haaper du koser deg med dans! <3 Her gaar det i lekser, men gjoer det ikke saa bra. Saa vaer flinkere enn meg! Og hils mamma da!

    SvarSlett
  2. Hehe, joda så neida så disse leksene altså.. Tror jeg gjorde en litt for god innsats på barneskolen, så har det ikke i meg lengre.. tyypisk

    SvarSlett