06.07.2010

G'day Mate!

Life is good down under ;) 
Befinner meg fortsatt i herlige Ballina, og har hatt noen supre dager med Byron Bay og shopping, sushi, out on the town, mer sushi, kinotur, soving, sightseeing, photoshoot og enda mer sushi :) 

Alt er vel litt billigere her enn hjemme. Så sprer om meg med penger og tenker jeg er på ferie. Noe som kommer til å straffe seg :P Meeen er klar over saken, så nå blir det snurpings :P Har fått meg litt fine nye klær da, og ny lommebok og spist masse god mat, så har vært verdt det. 

Det er jo vinter her nede, så er greit at jeg pakket med meg jeans og varme gensere. Fikk faktisk en dag ved bassenget på lørdag. Da var det sol og knallblå himmel. Jeg kokte, og Stine frøs.. jaja.. Skal ikke klage på vintre man kan ligge i bikini i. Fikk til og med et ørlite skille! moahaha! Ser fortsatt ut som en fiskebolle, men det er da en begynnelse :P

Idag har jeg og Stine vært på skikkelig sightseeing med ivrig bruk av kameraet, så tenkte å dele litt med spesielt interesserte ;) 


Dro til Lighthouse'n i Byron

 
Med fiiinfin utsikt

 
 Enda mer fyrtårn

 
 
 og enda mer utsikt ;)

 
 
 
"Living the dream, on the run from student loan and taxes"




 Stineee

 
Byron Bay

 
Surf lessons

 


Waves & Rocks
 

 


 
På vei hjem - gorgeous!

Nå skal det soves! Klokken er jo tross alt 22.00 :P Fortsatt et lite jetlag på gang. Men så lenge den gjør meg til et A-menneske er jeg førnøyd :P Våkner jo av meg selv kl 7 hver morgen. Det har aldri skjedd før. 

Er forresten vintertid her nede, så da ligger vi 8 timer foran, mens når vinteren kommer til Noreg blir det 9 timer forskjell ;) 

I morgen kommer Lone hjem etter ferie i Norge, så det blir stas! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar