01.05.2009

Adios Amigos!

Ja, da var slutten her..

Kjempe rart å si hade til folk, og kanskje ikke se dem igjen..

Denne uken har gått til "lesing" og plasking i bassenget uten solkrem.. ikke en kjempe idé akkurat den siste der.. går fortsatt rundt som en liten tomat. Hadde muntlig eksamen på onsdag, og det var helt forferdelig.. var kjempe nervøs og gruet meg verre enn verst. og ikke hjalp det at nesten alle andre var ferdig med eksamen allerede og bare koste seg.. :P Men jeg bestod med glans, har aldri vært så glad for en D :D og sensoren sa at jeg hadde fått bedre karakter om jeg ikke hadde vært så nervøs, så det er jo egentlig ganske fint å tenke på :) Har jo lært sinnsykt mye på 3 mnd! og hvertfall siden jeg ikke kunne noe fra før :) Så jeg er godt fornøyd med egen innsats ^^, og håper det holder på skriftlig eksamenen også ;)

og igårkveld var det klart for fest! vi startet feiringen på Cosinarte, en kjempegod vegetar-restaurant, med god vin og godt humør :) Så dro vi til teateret og så på en konsert til ære for en nica-artist, med mange forskjellige artister som Katia Cardinal, Amalgama og Carola, sistnevnte er hun som eier La Olla Quemada som har mye koselige live-band-kvelder og salsakvelder, og hun synger helt fantastisk :) Etter bra konsert bar det videre til Casa Iguana, der avslutningsfesten var godt igang. Vi hadde live-band med reggae og mye å drikke på ;) Var en fantastisk bra fest, og en super avslutning på oppholdet :)

Dagen idag har kun gått til å slappe av på sengen, godt parkert foran viften og lest spansk cosmo :P etterpå skal jeg møte Karianne, også må vi finne ut av hva vi gjør med reisen vår..

Som alle sikkert vet er det jo ikke så lurt å dra til Mexico for tiden.. timingen kunne ikke vært verre, og vi styrer med å endre flybilletter og stæsj. Planen var jo Guatemala, belize og Mexico.. men nå er det foreløpig kanskje kun Guatemala som muligens blir noe av.. Har sendt mail til ambassaden og hørt om det er forsvarlig å reise der, og venter på svar.. Ellers så vurderer vi muligheten om å reise et helt annet sted, som f.eks. Rio eller Buenos Aires :) Det som er en ørliten stressfaktor er jo da at avreise til Guatemala er om under 40 timer.. og vi burde ha funnet ut av ting før vi setter oss på bussen. Håper det ordner seg lett som en plett ;)

Så planen fremover er veldig uvisst.. og hvem vet, men kanskje jeg kommer hjem før..


Peace & love

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar