06.02.2009

I morgen er den store dagen

Jeppsann..

Da er det meste av pakkingen unnagjort, og trooor de fleste ting er som de skal :) Har til og med blitt ferdig med oppgaven min i forstudiumet, som skal leveres på mandag. Mens kompendiet jeg skal ha lest til søndag, har jeg spart til flyet ;) Har litt problemer med å sove på fly siden min lille actionfylte tur fra Ghana til Kenya før jul, så hva kan vel ikke være bedre enn å lese disse 150 sidene med ørliten skrift skrevet med fagspråk på engelsk. Hvis jeg ikke sovner nå, dah vet jeg ikke hva jeg må ty til ;)

Reiseruten er som følger: Oslo - London - Miami - Managua .. Reiser fredag 6. feb utpå kveldingen, og sover en natt i London, før turen går videre lørdag morgen. Så er vel ca framme 2AM norsk tid (natt til søndag) og Nica ligger 6 timer bak, så der er da altså klokken 8PM (lørdagkveld) ;)

Og da er jeg klar for varme og paradis! og litt studering da.. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar