10.06.2010

Under 3 uker igjen!

Oh Yes! 
Tid for avreise kommer sniiikende :) og jeg tror alt skal være klappet og klart!
Har betalt depositum til skoleplass, kjøpt reiseforsikring, finfine flybilletter, vært til helsesjekk (og fått konstatert at jeg er 100% frisk og oppegående), søkt og fått godkjent visum, vært hos tannlegen (null hull!), en rask tur til frisøren og fått masse penger av lånekassen :D 
Så nå er jeg klar til å hoppe på flyet den 29. juni, og bli sjarmert i senk av alt landet har å tilby.


Hadde siste eksamen i Bergen fredag 4. juni, og etter en koselig avslutning med klassen var jeg klar til avreise lørdag morgen. Med god hjelp kom jeg meg på toget med ett stykk tungt flyttelass. Rakk til og med å få med meg en alle tiders fantastisk Jamie Cullum-konsert på kvelden! Så nå tilbringes 3 korte uker i Asker og med litt jobbing på Baracoa og  henging med søte venner, før nesen vendes sør-øst ;) 

Ruten er som følger:
Oslo - London - Dubai - Brisbane

Jeg har to uker til opplevelser før skolen begynner, og litt over en mnd etterpå. Så er nok hjemme i fedrelandet rett før jul. 

Ja, og for de som ikke er like oppdatert, så skal jeg da på utveksling fra bacheloren min i Folkehelsearbeid, og skal ta fire fag som i hovedsak dreier seg om ernæring ved QUT i Brisbane. WoopWoop! 

Talast! 

2 kommentarer:

  1. Haha, "masse" penger av laanekassen....trur ikke noe paa at det er saa masse egentlig ;)

    SvarSlett
  2. Akkurat nå virker 100 000 masse! :D
    Kommer nok litt klaging etterhvert skal du se :P

    SvarSlett