19.06.2010

9 dager, 14 timer og 44 min..

..til flytoget går fra Sandvika og det er ingen vei tilbake! Wooho! Hodet mitt vet ikke at jeg skal dra ennå, og det er igrunn like greit. Har plassert guide-boken strategisk på nattbordet, og finner stadig nye steder jeg vil oppleve :D 

Fant ut at flyet mitt går 7.20 tirsdag morgen, så det blir en tidlig oppstandelse, evt. en veldig lang natt alt ettersom.. Får bare håpe at vekterne har sluttet å streike, så jeg slipper å dra enda tidligere.

Har prøvd å forberede meg på den lange flyturen ved å sjekke alt hva flyet har å tilby :P Så nå har jeg en lang liste over filmer og tv-serier jeg gleder meg til å sjekke ut ;) (soving er for pyser).

Planene for de 6 mnd er absolutt ikke lagt ennå. Går får en mer spontan-tur denne gangen ;) Men siden jeg kommer ned natt til 1. juli, så blir det vel å finne et hostell i Brisbane, også skal jeg prøve meg på en busstur til Byron dagen etter for å møte Stine (barndomsvenninne) :) Så skal vi nok klare å finne på noen sprell før skolen starter den 12. juli.

Nyttig info: Brisbane ligger 9 timer foran Norge, altså GMT +10. Så vet dere det om dere vil slå på tråden eller skype ;) 

2 kommentarer:

  1. Hey Miriam!

    Thanks to google translate, I'm able to follow you on you're next journey. I'll hope you have a great time down under!
    I'll admit i'm a bit jealous...but I'll be fine, I have to get over it sometime;)

    With love,
    Elisa (you're Ghana buddy)

    SvarSlett
  2. Oh, that's great!
    Gotta love Google :D
    Thanks, I'll try to post as many photos as I can, so your practically there with me ;)
    <3

    SvarSlett